Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Tummen upp!

Av Ner Tack - 13 september 2010 06:56

För ISOdieten.

Såhär i början har den verkligen fungerat och jag märker redan skillnad på vågen och fram för allt mår jag mycket bättre, hela systemet fungerar liksom, kanon bra.

Har dock inte kommit igång med träningen riktigt men det blir det ändrat på idag då det blir powerwalk efter jobb.



Nä nu blir det frukost, sen måste jag fixa till mig så att jag hinner promenera till jobb.


Tänkte att jag skulle hinna skriva lite sen när jag kommer hem från jobbet, men innan PW och då tänkte jag skriva ner hur maten ser ut för dagen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ner Tack - 6 november 2010 12:42

Har på tok för många motgångar nu både med mig själv och på jobbet.  När ska det liksom bli med gångar?   Är så trött på att behöva stå ensam i alla situationer. Nä nu blir det att ta tag i tvätten som får vara min bästa vän för dagen!! ...

Av Ner Tack - 3 november 2010 19:56

Cykel i 30 min -351 kcal   Det är den träningen jag har fått idag. Jag måste bli bättre känner att det börjar gå utför nu igen, jag behöver alla tips och idéer som det går att få, jag kan ju meddela att min lita inte gäller längre utan att jag ...

Av Ner Tack - 13 oktober 2010 19:37

Var för blir man så frustrerad och stressad när det gäller saker och ting i detta fall jobb och framtid.  Jag orkar snart inte längre min kropp orkar inte bära mig snart med all panik och ångest, Jag blir stressad av att inte kunna planera något. ...

Av Ner Tack - 12 oktober 2010 08:35

Känner riktigt att detta kommer bli en riktigt dålig och känslomässig dag och det är verkligen inget jag vill ha, tycker inte om att visa andra känslor utåt än de glada och positiva. Sjukt? Ja, kanske inte en aning. Det är så jag är så det är bar...

Av Ner Tack - 11 oktober 2010 07:14

Sitter just nu och mumsar i mig havregrynsgröt med linfrö och banan. mumsigt värre. Försöker sitta här och planera dagen men hum det är svårt för jag vet inte om jag jobbar dubbelt eller inte så får se hur det blir när jag kommer till jobb.   F...

Presentation

MÅL!!

Start vikt: 72,5
Nuvarande vikt: 63,8
Total viktminskning: 8,7 kg sen början av mars 2010
65 (X)
64 (X)
63 ( )
62 ( )
61 ( )
60 ( )
59 ( )
58 ( )
57 ( )
56 ( )
Målvikt: 55
Längd: 1,60
Start BMI: 24,6

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer jag att kunna nå min målvikt? Skriv en kommentar om vad just du tror och tips är något jag alltid tar emot!!
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards