Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ner Tack - 13 september 2010 16:47

Nu är det snart dax för dagens promenad, har dock promenerat till och från jobb också och skönt är det att jag har haft tur med vädret. Just nu har vi riktigt fint väder här i Skåneland hum i alla fall där jag bor, så ska verkligen inte klaga. 

Dagen har annars varit riktigt stressad, har haft mycket att göra på jobbet med andra ord. Men jag tycker om att ha mycket att göra och trivs riktigt bra där jag jobbar fast väldigt mycket är nytt.


Maten idag har bestått av havregrynsgröt med linfrö, rivet äpple och mjölk till frukost och till lunch blev det någon korvgryta med potatis, ärtor och sallad. Då jag inte har något val mer än att äta det som serveras på jobb så tar jag lite av kolhydraterna och faktiskt även av proteinet men sen tar jag mycket grönsaker för att fylla ut och jag försöker hålla mig till en portion.


Till middag idag blir det tonfisk med ris och hollandasås och massor med grönsakker så som blomkål, morötter och bönor vilket är väldigt fiberrikt och gott.



Nä nu blir det promenad!!

Av Ner Tack - 13 september 2010 06:56

För ISOdieten.

Såhär i början har den verkligen fungerat och jag märker redan skillnad på vågen och fram för allt mår jag mycket bättre, hela systemet fungerar liksom, kanon bra.

Har dock inte kommit igång med träningen riktigt men det blir det ändrat på idag då det blir powerwalk efter jobb.



Nä nu blir det frukost, sen måste jag fixa till mig så att jag hinner promenera till jobb.


Tänkte att jag skulle hinna skriva lite sen när jag kommer hem från jobbet, men innan PW och då tänkte jag skriva ner hur maten ser ut för dagen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

MÅL!!

Start vikt: 72,5
Nuvarande vikt: 63,8
Total viktminskning: 8,7 kg sen början av mars 2010
65 (X)
64 (X)
63 ( )
62 ( )
61 ( )
60 ( )
59 ( )
58 ( )
57 ( )
56 ( )
Målvikt: 55
Längd: 1,60
Start BMI: 24,6

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer jag att kunna nå min målvikt? Skriv en kommentar om vad just du tror och tips är något jag alltid tar emot!!
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards